Der Startschuß – Die Geburtsstunde

To Anfang stünn een Wett …

Am Beerdisch vun hütigen „Schüttenhoff“ hätt Sieggen Scheel ut de Dörpstrat mit de Politiker Korl Eigen un Max Mamerich wett, dat he innerhalv vun veer Weken een Schüttenverein grünnen kunn. Sieggen Scheel hätt de Wett gewunnen … un somit füng de Chronik vun den Schüttenveren Stockelsdörp an, de hier uttogswies av seine Babytied und de Entwicklung in de Bengelsjohrn weddergeven ward.

28.4.1964 – De Grünnung

Ünner Bedeligung vun afordnungen ut Ahrensbök, Schwartau un Techau wör in de Gaststuv vun Jaacks de Grünnung vun achttein Schüttenbröder vulltroggen:

• Hermann Schröder as 1. Vörsitzender
  • Wernhard Schönfelder as 2. Vörsitzender
  • Sieggen Scheel as 1. Schüttenmeister
  • Heinz Beth as 2. Schüttenmeister
  • Willi Kirchhoff as Schriftverstänniger
  • Korl Kagel as Finanzminister
  • Hein Meyer as Kinneruppasser
  • Kurt Brüdigam as Organisationsgenie

as Mitglieder: Korl Eigen, Max Hamerich, Theo Hahmeier, Hans-Hermann Jaacks, Gustav Komernitzik, Willi Kripgans, Bruno Loose, Günter Luckert, Alfred Seiler und Korl Siemers.

De Scheetbetrieb wör tonächst up de groot Deel vun Schüttenbroder un Verenskröger Jaacks up 2 montierbore LG-Stänn vulltraken.

29.9.1964 – Stockelsdörp ward „Monarchie“

Intwüschen up 31 stattliche Kirls anwossen, wör dat irste Königsscheeten up de Stänn vun uns Ahrensböker Schüttenbröder utdragen und Hein Meyer neben seine twee Ritter Albert Gumpert und Korl Siemers to´n irsten Stockelsdörper König proklamiert.